Известие

Collapse
No announcement yet.

изЧЕЗва ми водата...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Ами братле определено опитай с нова капачка
    Иначе можеш да видиш дали ти е изрядна охладителната система като покараш до 90 градуса и огасиш колата (вечерта),а след като изстине напълно и развъртиш капачката- трябва да изсъска,това значи че не "издиша" от никъде системата и е един вид херметизирана ,ако ли не или има не добре стегнат ,маркуч или капачката се цака...
    Значи това вече е друго нещо, още като купувах колата на място го пробвах този номер при загрят двигател при 90C* отвивам капачката и нищо, няма да цъсне, няма звук да издаде и до сега си е така! Явно има нещо проблем по системата....


    Comment


    • #32
      Ами при загрял на 90' като пусне перката и след изключването и трябва да можеш да си отвиеш капачката без да те попари врял антифриз,а савсем нормално.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        Ами при загрял на 90' като пусне перката и след изключването и трябва да можеш да си отвиеш капачката без да те попари врял антифриз,а савсем нормално.
        Е това е ясно, но нали прави нещо като вакум и както каза по-нагоре, че като се отвие капачката трябва да изсъска, а то нищо....И според мен, извода е пробив или изпускане на въздух във системата.


        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
          Е това е ясно, но нали прави нещо като вакум и както каза по-нагоре, че като се отвие капачката трябва да изсъска, а то нищо....И според мен, извода е пробив или изпускане на въздух във системата.
          Прави налягане, не вакум. Щом няма налягане на загрял двигател, имаш пропуск по системата.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Прави налягане, не вакум. Щом няма налягане на загрял двигател, имаш пропуск по системата.
            Мале и аз, налягане имах предвид де, попрекалил съм с бирите май Ще налея някоя добавка и да видим какво ще стане.


            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
              Това звучи доста грубо....По-добре да не влизаме в тоя филм и да си останем в нашия и проблема да се окаже изпаряването през капачката, ако мога да го нарека "проблем" разбира се....
              Понякога се влиза и в такива филми, колкото и да не ни се иска. А това, което съм написал е 100% възможно да се случи, уви никой не е застрахован.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #37
                При мен след втората смяна на ремъци се появи такъв проблем, но е слабо, уж не се вижда нищо.Предполагам че сълзи отнякъде, защото като е много студено и без да се кара изчезва течност.Засега си подоливам леко и това е.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                  Мале и аз, налягане имах предвид де, попрекалил съм с бирите май Ще налея някоя добавка и да видим какво ще стане.
                  И аз подкрепям това, че не е нормално да няма налягане при загрял двигател, защото това е затворена система.
                  Изводът е, че има някъде пробив в нея.
                  Тук може да се направи следното разсъждение:

                  Ако пробивът е под нивото на границата течност - газ, загубата на течност ще е доста по-осезаема.
                  Така, както го описваш, загубата не е много голяма. Т.е имаш пробив в зоната на газовата фаза. Най-вероятно в капачката на разширителния съд.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    И аз подкрепям това, че не е нормално да няма налягане при загрял двигател, защото това е затворена система.
                    Изводът е, че има някъде пробив в нея.
                    Тук може да се направи следното разсъждение:

                    Ако пробивът е под нивото на границата течност - газ, загубата на течност ще е доста по-осезаема.
                    Така, както го описваш, загубата не е много голяма. Т.е имаш пробив в зоната на газовата фаза. Най-вероятно в капачката на разширителния съд.
                    И къде отива антифриза?
                    Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                    Comment


                    • #40
                      Изпарява се.
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • #41
                        Когато загасиш двигателя капачката има клапан които испуска налягането

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ZaRoo Покажи съобщение
                          Когато загасиш двигателя капачката има клапан които испуска налягането
                          То голямо ще да е това изпарение зимата
                          Сигурно и не загрява
                          Last edited by etrovskii; d.m.y г., 13:39.
                          Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

                          Comment


                          • #43
                            Как се обезвъздушава системата? начини, закономерности?
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • #44
                              По принцип се самообезвъздушава,особенно с такива малки доливания.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                                Привет! От няколко месеца непрекъснато доливам антифриз. Писна ми вече. Реших, че е радиатора, защото от него подлизваше малко...смених го-проблема продължи. Сипвам до максимума...карам на парно примерно 3 километра на ръчка и водата вече е под минимума...отварям, доливам до МАКС, 3- до 5 км максимум... и пак пада под минимума...даже ако продължа да я карам и вода в разширителния съд, не остава. От никъде другаде не тече! Проверявал съм, в купето вода не тече, от маркучите също...нивото на маслото също не се покачва, пяна по капачката няма...маслото не е разредено...наистина ми писна и ще ви помоля за помощ. Къде да търся проблема?! Благодаря! Колата е от подписа!
                                Такааааа... от написаното от колегата milev86 и от уточненията, че от никъде не тече може да се направи извода, че антифриза влиза на малки порции в някой цилиндър или във всички цилиндри (ако гарнитурата е предала Богу дух). За разстояние от 3 км. нивото на антифриза да пада под минимума е доста съмнително. Сега, през зимата на тези ниски температури от ауспуха излиза видим дим и може визуалната преценка да не е особено точна за да се каже, че има и водни пари в изгорелите газове. Иначе какво излиза - от никъде не се забелязват течове, не е капачката, нивото на маслото е в границите, не може 300-400 мл. антифриз да се изпарят току-така за пробег от 3 км., следователно единственото логично нещо остава антифриза да изгаря в цилиндрите. Продължавам да твърдя, че е заминала гарнитурата. Трябва да се свали главата и да се направи обстойна ревизия.
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X